Příspěvek úte 19. pro 2017 6:48:44

Pandora (Pandora) er som en gruppe af mørk hest

Pandora: udnytte hurtig mode personlighed tilpasning omdefinere værdien af ​​smykker

pandora jul 2017 Pandora (Pandora) er som en gruppe af mørk hest: Gennemgå deres egne unikke marketingværktøjer, forbrugernes succes til at tro at et "koncept": du køber Pandora er hele Verden er unik! I den luksus og smykker forbrug svaghed i øjeblikket, Pandora sin hurtige mode (tematisk læsning) mærke positionering og personlig marketing linje, mange gange for at hjælpe med at klatre toppen af ​​salget, bliver verdens tredjestørste salg af smykker mærke. Men tror ikke, at positionering hurtig mode, er kålprisen! Et Pandora armbånd (en kæde på tre til fire perler) indgangspris vil have brug for omkring 1.500 renminbi bløde søster mønter. Så der har været Hongkong medier, så Pandora er "Hong Kong kvinder foretrukne, de mest smertefulde mænd", smykker mærke.

Hvorfor bare nogle få perler i Pandora faktisk så levende, så kvinder sætter det ned, så mænd er det mest smertefulde at hugge hånden for at købe sin kæreste?

Hver Pandora perle er en historie

Pandora mest populære forbruger er hendes personlighed brugerdefinerede model, mærket vil være adskilt fra armbåndet og vedhæng sælges separat, forbrugerne kan vælge efter armbåndet, fra tusindvis af forskellige stilarter af vedhæng i den frie kombination og match. Denne Pandora har stolt erklæret: "Verden er svært at finde to præcis det samme Pandora armbånd." Generelt, stil, perle kvalitet og høj pris er hovedformålet med folk til at købe smykker, og Pandora er en ændring i rutine, vil være opfindsomhed unik stil design, eksklusiv brugerdefineret og mening sammen, det vigtigste er meningen. Piger er født følelsesmæssige dyr, kærlighed indeholder alle de romantiske ting. Ud over tilpasningsmodellen indeholder Pandora en historie for hver perle. Samtidig mærket til "uforglemmelige øjeblikke" (uforglemmelige minder) for brand propaganda hype og opmuntre hver kvindelig kunde streng ud en historie af kæden.

Fordi "Jeg og dig i Paris Tower møder møde hinanden," så tårnformen af ​​de små perler til en; fordi "du sender min første gave er en bjørn", så de små perler til en ... ... Slags historie med en lille historie af perlerne sammen for at danne en fest af parret, der bevæger sig mellem øjeblikket af kæden. Derudover spiller Pandora ikke kun romantiske kærlighedskort, men sælger også en varm familiehistorie. pandora disney danmark I dette års morsdag, Pandora til "Den Unikke Forbindelse" (unik kontakt) som hovedlinjen, skyder børnene i øjnene af situationen gennem lugtesansen og berøring nøjagtigt med deres mors proces. Så, at "fordi du ved din specielle, måske Pandora kan finde dig som en særlig speciel smykker", den ultimative reklame formål.

Angela Baby, Lin Xinru, Ni Ni ... ... er Ta fans

For stjernen kan Zhuangshan ikke tolerere, hit "smykker" er en mode katastrofe. Ind i "Pan" døren som havet, en efter en og derefter købe. Pandora personlighed brugerdefinerede model og dens unikke mode charme vandt ikke kun et stort antal fans efterspurgt, hvilket også mangler populære stjerner, som Angela Baby, Lin Xinru, Lin Yichen eftertragtede, hvilket tiltrak ubestridelig opmærksomhed for Pandora. I erhvervslivet er Pandora også et luksusbillede foran offentligheden, hun vil være i hver bys mest velstående indkøbscentre, der opstiller salgssteder, og inviterer indledende stjerner som Lin Yun Er, Wu Peici, Qin Lan og andre påtegninger , og vil fortsætte for skuespillerinden Sponsor en række smykker til at gå til det røde løber for at forbedre deres eksponering gennem "idol effekten" for at forbedre deres "døde".

Generelt deltager stjernerne i arrangementet, eller nogle vigtige lejligheder er at vise luksusvarer. For den civile befolkning er historien om luksusmærker meget smuk, meget bevægende, men et kig på prisen på hesten straks og langt væk. Men med en række populære stjerne velsignelser Pandora, synes at se gennem forbrugernes hjerter, ikke kun mærkeemballage høje, og prisen er langt lavere end Cartier, Tiffany smykker mærker. Et sæt hjemmemarkedssalg i et komplet sæt af brugerdefinerede armbånd, prisen på 3.000 renminbi eller deromkring, er en by af højtstående embedsmænd, der har råd til prisen. Dette gør Pandora blevet hjerte for offentligheden "overkommelig luksus", fejede verden. pandora armbånd disney Drage fordel af hurtig mode, omdefinere værdien af ​​smykker

Hurtig mode mærke ZARA, H & M og andre skabt "hurtigt på det nye", "pris tæt på folket" og "holde trit med trend" business filosofi, stærkt efterspurgt af forbrugerne, bliver den almindelige forbruger. Og Pandora er den "stjæle division" hurtige mode og succesen af ​​det typiske angreb. Brand positionering mellemklassen unge kvinder stigende unge forbrugergrupper. Produkter efter forskellige årstider og festivaler, hold 7 gange om året på den nye sats.

Foruden brandpositionering og produkthylder, i virkeligheden med det hurtige mode mærke, er Pandoras styrke at vide, hvordan man i globaliseringens sammenhæng effektivt kan integrere ressourcer rundt om i verden. Pandoras produkter er lavet i Italien, som er gode til smykkedesign, efterfulgt af produktion i Thailand, hvor lønomkostningerne er relativt lave og til sidst at gemme i mere end 90 lande rundt om i verden. Klar til at tage en lignende H & M, ZARA "fast mode" -linje, denne gang for Pandora, mærkesedlen for yderligere at styrke er særlig vigtig. Så i reklamer, efterligner Pandora også hurtigt modebrandspil. Såsom direkte visning af varer i annoncen og i filmens nøgne landemærkepris.

Det er denne hurtige mode brand positionering, hjælp Pandora klatrede toppen af ​​salget: fra starten af ​​etableringen af ​​den første detailbutik i Danmark i 1982, nu mere end 90 lande med mere end 11.000 tællere, det globale gennemsnitlige årlige salg på 6500 Millioner stykker.

Virksomheden har overskredet 100 mia. Markedsværdi

I markedsudviklingen tager Pandora franchise-mode. Gennem et stort antal engros til franchisetageren kan virksomheden meget hurtigt til meget lave omkostninger ved besættelse af nye markeder. En gang et marked for at acceptere beaded armbånd denne model, vil firmaet blive stationeret på markedet, "koncept butik", vil denne model ofte blive slået af overraskelse konkurrenter, så de reagerer, når markedet har været Pandora snatched mere end halvdelen, det er meget svært at indhente igen. I det forløbne år tilføjede Pandora i verden 400 butikker, salget voksede med over 40%. Det er underforstået, at koncernen pr. 30. september har 8921 salgsforretninger i verden, hvoraf 2010 for begrebet butikform. På nuværende tidspunkt har Pandora's markedsværdi oversteget 100 milliarder yuan.

I fastlandet og Hongkong-regionen under udøvelsen af ​​boostet er Asien-Stillehavsregionen mest fremtrædende. pandora disney 2017 tilbud I særdeleshed Kina på 3. kvartal steg indtægterne med 120% fra år til år, og tegner sig nu for omkring 30% af omsætningen i Asien og Stillehavet. Pandora sagde, at Kina er verdens største smykkermarked, for udviklingen af ​​mærket har stor udvikling. I oktober 28, 2016, åbnede Pandora i det officielle flagskibs dage en stor åbning, et mærke i landets eksklusive officielle netværkskanaler.

Lav en god historie og prisen på folket tæt på mærket, tilsyneladende simpelt på overfladen, men den faktiske "let at sige svært." Pandoras succes er ikke kun baseret på kedelig forretningsstrategi, mere er bygget på salg af temperaturhistorier og drømme.